du e det finaste som finns!

Jag kan inte sluta tänka på kärleken mellan oss. Du e allt en kille kan ha som gör att en tjej kan falla för dej å tänk dej att det var mej du tog istället för alla andra tjejer!

Första dagen förtsa kyssen första kramen första gången jag såg dej fick mej att le å bli varm i kroppen å du fick mej att sväva på små rosa moln<3

Ditt leende gör en glad, ditt skratt får en själv att skratta fast det ej e något roligt för att du blir så söt när du skarattar, dina ögon gnistrar som diamanter när du ler gråter eller bara tittar mej i ögonen.

Dom tre orden du säger till mej betyder mer än vad pengar gör å det gör ditt liv för mej, jag skulle inte kunna ens tänka mej ett liv utan dej.

Om jag ska få bestämma en sak e det att dela mitt liv mej dej resten av mitt liv å mitt hjärta kmr alltid att tillhöra dej älskling!


Timmy Ingmar Sten jag älskar dej<33333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0