!!!!....<3333




jag lärde mej att vara stark när jag som minst klarade av att stå på bena...

ord utan betydelse ger ingen skada för den som säger men den som får orden kan ta livet av en.

era ord meningar och det ni gjorde mot mej gjorde mitt liv till ett helvete rent ut.

jag reser mej upp när ni sparka omkull mej, jag slog tillbaka och kämpade för att hålla mej kvar till fots. jag kan springa tusen mil bara för att komma ifrån er

MIN familj släkt vänner och dom jag älskar stort har gjort mej till tio gånger så starkare än vad jag va innen!


som sagt

I learned to be strong and fight back!!!

JAG ÄLSKAR ER ALLA!!!! <3333333333333333333


PUSS Å KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0